Hye... Thanks 4 Vist My Page.

I will attempt to take you through everything you need to know about Stevico "products" .

Our Vision and Mission is to Supply, Support and Caring The Best Quality Health Products for Everyone.

2008 - 2016

Stevico is a unique brand focusing on the well being of women, men, and your family alike.

It seeks to create harmony, which links the pleasure of the senses with inner balance.

Stevico products are all manufactured in the time-honored traditional way using the finest natural ingredients.


Thursday, January 1, 2015

TESTIMONIAL PRODUK TOMATO LYCOPEN

Testimonial Produk

Brazilian Wild Tomato Lycopene & Cholest Control Fiber

Dulu saya mempunyai masalah period yg tidak menentu.. Hampir satu tahun 1/2 tidak datang period; dan bermacam-macam ubat hormon yang saya gunakan. Namun keadaan period tetap tidak normal... keadaan kulit muka juga amat teruk dan membuatkan saya hilang semangat untuk berkerja kerana malu untuk bertemu dgn semua org.
Namun setelah saya diperkenalkan dengan produk Brazilian Wild Tomato Lycopene dan Cholest Control Fiber dari STEVICO; akhirnya saya berjaya dengan pengunaan produk-produk tersebut. Alhamdullilah sekarang semuanya kembali pulih.

Bermula dengan penggunaan Cholest Control Fiber. Diperbuat daripada Gandum Diyarbarki Tuskish dinegara Turki dan Larch merah dari negara Siberia. 1 sachet bersamaan dengan 52 keping roti arab yang cukup mengenyangkan saya sepanjang hari.
Tepat dengan fungsi utamanya; kurangkan paras kolestrol serta paras gula yang berlebihan dalam tubuh badan dan saluran darah... saya juga berjaya "mencuci darah" saya dengan mengamalkan produk ni. Bila tubuh badan dah semakin sihat & semua organ dalaman juga bersih; terus saya gabungkan penggunaan produk Cholest Control Fiber ni bersama-sama dengan produk Brazilian Wild Tomato Lycopene. Kombinasi @ gabungan 2-2 produk ni memberikan saya inspirasi dan keyakinan diri dalam erti kata yang sebenar.
Keadaan period saya pun kembali normal... keadaan kulit muka saya kembali pulih dan keadaan kulit menjadi semakin baik..
I LOVE Brazilian Wild Tomato Lycopene.. selain dari itu saya juga dapat merasakan perubahan pada breast dan punggung.
Produk ini memang membantu menegangkan payudara dan punggung kita.
Produk diiktiraf dengan USFDA Certification & disahkan produk bebas dadah. Disyorkan penggunaan produk ini oleh Discovery Health Channel & siaran berita antarabangsa ~ BBC di Astro.
100% nutiren & organik semulajadi.. 28 biji tomato besar untuk setiap 1 sachet.. tanpa dadah, tanpa asid & tanpa perasa tiruan.
"Drinking Cosmetic" yang memulihkan kesihatan kulit seluruh tubuh badan & muka yang bertindak meresap ke dalam darah dari dalam tubuh badan. bukan itu saje tau.. malah produk Brazilian Wild Tomato Lycopene ni juga bertindak sebagai :
ANTI KANSER RAHIM dan ANTI KANSER PAYUDARA dan ANTI KANSER PROSTAT untuk LELAKI..
Produk ini juga mampu mencegah dgn membersihkan anggota2 tubuh dari dalam tubuh badan... menurut kata pakar2 perubatan.... setiap kali perempuan datang period.... cuma 80% saje darah haid yg akan keluar.... selebihnya lagi 20% akan tertinggal d'dalam rahim dan menjadi selaput yg semakin menebal.... selaput2 itu jika d'biarkan, akan menjadi ketulan yang semakin membesar lantas bertukar menjadi fabroid; seterusnya kepada kanser @ kentumbuhan dlm rahim.
Oleh itu, dengan pengambilan Brazilian Wild Tomato Lycopene setiap hari... mampu membersihkan rahim yang mana period yg akan datang nanti akan jadi lebih banyak & kotor daripada biasa kerana dalam proses pembersihan rahim... selepas period, nescaya tubuh badan pengguna akan terasa lebih segar, sihat & ringan dari sebelumnya. Produk ini juga bagus untuk perempuan2 yg mempunyai masalah period yg tidak stabil... yg mana produk ni dapat membantu melancarkan haid.
MENARIK BUKAN.. dengan amal guna produk Brazilian Wild Tomato Lycopene ni... kita bukan saje dapat menjadi LEBIH CANTIK.. malah LEBIH SEGAR, SIHAT & TERJAMIN DAPAT MENGHINDARKAN DIRI dari TERKENA KANSER-KANSER yang MEMUDARATKAN..

keadaan kulit muka yg teruk



setelah mengambil CCF and Tomato - sedikit perubahan


alhamdullilah semakin sembuh walau tak sepenuhnya...


Amat berpuas hati dgn Produk Stevico tomato dan CCF


dah tak segan lagi nk berjumpa dengan semua org...

dec 2010
still maintant dgn Produk Stevico
Terima Kasih STEVICO (M) SDN BHD !!!!!

3 comments: